i can't sit still for one more single day, i've been here waiting for something to live and die for.

Åh, jag borde verkligen sova.. Jag finner det väldigt svårt att slita mig från THF @__@ Not good.
Så, ja, nu får det bli lite skärpning här! Så jag orkar gå upp imorgon,
nu SKA jag sova! Natti!

This place is so pathetic, doesn't anybody get it?

Hallo,
först av allt måste jag säga grattis till Georg! Hela 23 år gammal är han nu. Scheisse.
Sköt upp inlämningarna till efter lovet, OCH ORD KAN INTE BESKRIVA LÄTTNADEN JAG KÄNNER NU, god!
Så jädrans sköööönt!
Anyway, på söndag sover Moa och Matilda här (förhoppningsvis), jag slipper på detta vis en otroligt jobbig pain-in-the-ass middag med människor jag inte kan umgås med. Toppen! :D hahaha.
Nu borde jag ändå göra något på svenskan.. Eller.. Kanske, om jag orkar, BYE!

Låt 1
Låt 2 Låt 3

Am I watchin you swim, or just seeing you drown?

Mitt tredje klaga-på-skolan inlägg ikväll. Tjohoo!
Men ärligt, det äter upp mig. Jag kan fan inte tänka på något annat. Har inte tid till något annat. DET ÄR SJUKT.
Nää, maybe this will chear me up; muuuuusic.

We sold our souls to rock & roll.

Vad är felet? Varför kan jag inte få min feta tumme ur röven och plugga?! V A R F Ö R?
UUUUUUUUUUUUUUUUUUGHHH.
Vilka jävla idioter är det som säger att ALLT, ALLT, ALLT ska ligga SISTA terminen i nian?! Vad fan tänkte dom med, röven eller? Den som orkar plugga nu kan ju räcka upp handen.
Åt helvete med allt.

Ät fett och socker tills du spyr, freak.

/#)(¤?%)q)(!/¤(%)=%)"!!£$$%(¤($$€)!))!=!!!!
DÖ JÄVLA SKITSKOLA, JAG ORKAR INTE.


Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö.

Holaaaa,
kom hem från skolan. Sommartid, mycket ljusare. Måste börja plugga nu, Oskar mamma och pappa kommer hem snart. Ska bara göra en kopp te först.
Låt 1 Låt 2 Låt 3 Låt 4

That boy is a monster, he ate my heart.

Look at him
Look at me
That boy is bad
And honestly
He’s a wolf in disguise
But I can’t stop staring in those evil eyes

Lady Gaga - Monster

Lass uns laufen wenn die dunkelheit kommt.

Nu är man hemma dårå, helskinnad men öm. Inga brutna ben i alla fall ;) Huset (gården skulle nog passa bättre) var bland de finaste jag sett, så himlans mysigt!
Nu måste jag kolla om det har hänt något nytt på THF. Ni får bilder senare ikväll om jag hinner, CIAAO!

Tjejer är ett mysterium för att killar inte har hjärna att lösa det.

Jag orkar inte blogga, här är tre amazing låtar istället. Enjoy!
Låt 1 Låt 2 Låt 3

Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset, men de kan titta nu jag är beredd.


© Erika Björkskog

-1 och sol
, ja, vi är påväg åt rätt håll i alla fall!
Jag har börjat på båda mina bokrecensioner nu.. Men det är lite oklart vad som ska vara med och inte med. När det står att man ska skriva om handlingen, ska det vara hela boken eller bara början? Jag menar, bokrecensioner ska ju inte spoila något. Men ändå?
Börjar 8.30 idag, med nationella i engelska, skriiiiv. Det blir skönt, för vi slipper förmiddagslektionerna (=NO), hehe.
Nu måste jag gå och klä på mig!
Arrivederci!~

So here we are again, Staring at the end of what we made and who we are.

Om jag ändå hade varit 800 kr rikare...
Då skulle dom här skorna få pryda mina fötter.

innan havet öppnar sig under mig, jag tror på dig.


bildkälla

Har precis läst ut Sputnikälskling, som sagt, läs!
Med muffinsar i ugnen, en stor tekopp och en hög med måste-göras plugg ska jag börja skriva på min bokrecension på Genom dina ögon. Hmm. Lite sent, men det tar nog inte så länge. Sen ska jag recensera Sputnikälskling också.
Nu måste jag börja,
ciao.

Det spelar ingen roll om du håller mig hårt, ingen kommer minnas om hundra år.


bildkälla

Jag har en massa som jag egentligen borde ha sysslat med idag,
men nej. Som jag skrev, så har jag verkligen ingen lust alls.
Nu är jag i en sån här period där jag vill ligga och läsa tills mina ögon inte hålls öppna längre, och även då kan jag inte lägga ifrån mig boken.
Tja, så nu ska jag fortsätta läsa i Sputnikälskling.
Natti!
Klickeliklick


Ursäkta, men när en människa blir skjuten, flyter blodet.



Läs, läs, läs!
Jag älskar sättet han skriver på, så himla träffsäkert.
"Det kändes som att man skulle färgas blå långt nere i bröstet när man andades in luften."
Jag menar, hur fint är inte det på en skala från ett till tio?

One day i will get revenge.



God, nu när jag ser på det så här så ser jag ju hur mäktigt det var när dom släppte ner skynket.
Fast det enda jag kunde tänka på då var "ut, bort, måste ut". Synd.

we will fight to the death to the edge of the earth, it's a brave new world from the last to the first.


bildkälla

Hejhej hemskt mycket hej!
Kom hem för... -snegla på klockan-, två timmar sen. Oooups.
Borde städa, borde plugga, borde göra något vettigt med mitt liv. Men nää. Jag har faktiskt ingen lust, här får ni 2 låtar istället.
Låt 1 Låt 2

I know you've suffered, but i don't want you to hide. Trust me, you can be sure.


Muse till Sverige, 21:a Juli @ Zinken.
Alltså, uuggghh.
Jag missar dom förra gången dom var här, och biljetterna till den här släpps när jag är som pankast. Toppen, great. Faaaaaan.
Btw, 550 för den billigaste biljetten är ju inte heller rena rama köpet.

CRAP.

ett helt nytt ljus ger oss nytt hopp, men även skuggorna blir större nu och inget är sig längre likt.


bildkälla

Plugg, plugg, plugg.
Eller det är så det borde vara i alla fall.
Alltså, ååååååååhhhhh.
Jag är så jäkla skoltrött. Usch.
Lite bra musik piggar i alla fall upp en, här har du några låtar som är värda att lyssna på;
Låt 1 Låt 2 Låt 3

It's not what you did, it's the way you do it.

Har pluggat lite HK, och det känns faktiskt som om det fastnar nu! :) Hahah.
Står nu och gör mat, Pasta Carbonara. Yummie!
Om vattnet skulle börja koka någon gång bara..
Nää, nu ska jag fortsätta, Ciaaao bella!

I have to break down all the corners of the world. Don't head this praise on me, i don't deserve it.

Godmorgon,
nyduschad och i väntan på lunchen sitter jag här och trånar efter Peace & Love biljetter, jag menar, The kooks, Kent, Mando Diao, Melissa Horn, Andreas Grega och Fibes! Oh Fibes! :o Jay-Z också, men det är inte så intressant för lilla mig ;)
Haha, idag måste jag plugga till HK-provet som är imorgon.. :S Men först ska jag följa med mamma, pappa och oskar till Rindö när vi ska städa våran bil, eftersom vi ska sitta 4 timmar i den på Torsdag-kväll. Järvsö here I come! ... eller nåt i den stilen..
Ja, ni får ha det så bra!
Byeeeee!

Alla bara pratar, "Är det sant?" och "Jag har hört om dig!".

Nä, nu har jag suttit uppe alldeles för länge inne på THF.
Nu ska jag ta och göra en macka åt mig, sen ska jag krypa till sängs.
Hoppas ni har haft en bra lördag,
Tchüss!

Pray to your god, open your heart. Whatever you do don't be afraid of the dark.


We are looking back again on loneliness and pain, never been so wide awake.


Snart blir det här bara för mycket för mig.
Det är mer än två veckor sen, en halv månad. Fanfanfan.

Dagens!

Dagens humör: Gooood.
Dagens borde:
Plugga lite Hemkunskap.
Dagens frisyr:
Uppsatt.
Dagens klädsel:
Jeans, randig tröja, sockor.
Dagens planer:
Absolut ingenting.
Dagens vill ha:
Detta.
Dagens längtan:
Sommarlooov.
Dagens fundering:
Varför rycker det i mitt ögonbryn? Det har gjort det i 5 minuter nu o.o
Dagens beroende:
TH.
Dagens tråkigaste:
Städa.
Dagens roligaste:
Ehhh. Inget speciellt.
Dagens låt:
Tokio hotel - Forever now

Monkiiii.


Hittade denna übersöta kjol på Monki i Torsdags, åh.
Om jag ändå hade pengar, 250 pix.

The night turns dark ahead when there's no turning back.

Hejsan hoppsan!
Äntligen kan man säga att det är vår! Det kunde man häromdagen också, med tanke på att det var 5+ mitt i natten ;) Men ändå, idag lyser ju till och med solen. Så himla skönt!
Jag tror att jag ska ta en promenad sen, bara för att gå ut i solen.
Måste städa mitt rum senare också (note to myself).
Ciaaaoo.



Alltså, gåshud. Tänk om man hade fått se dom där, åh.

Fiender blir vänner, vem hade trott det? Men vem vet om vi ens lever imorgon?

Sitter här med en kopp te och en nybakad muffin, tittar på Radio Regenbogen awards där TH ska ta emot ett pris och uppträda.
Kan det bli bättre? :)
Jo, det skulle det nog.. Om jag förstod tyska. Hahaha.
Nää, nu måste jag lägga mer uppmärksamhet på galan.
Byeee!

Världen har hamnat på sne, men vi är inte rädda. Inte än.

Hejsan hejsan!
Har varit ledig idag, skööönt. Moa och Nora sov här, vi sov till halv två.. ._. Kan ju bero på att vi gick och la oss klockan 6 också menmen ;) Vi har haft roligt (= knarkat TH till fullo), he-he-he..
Nu kokar jag korv till mig och oskar, ska äta korv med bröd. Mamma och pappa sover i båten, som dom håller på att rusta upp inför "sommaren", haha :)
Nää, nu ska jag hämta något att dricka, törstig som jag är.
Ha det bra, Ciao!

Mina hjärtslag får golvet att vibrera, jag har inte kvar att förlora.

Nationella i engelska gick bra, får man hoppas ;) Det kändes bra i alla fall.
Det var ju inte svårt precis.
Har pluggat lite matte ikväll, jag kommer kugga imorgon. Algebra kan gå och dö. Varför i helvete ska jag kunna det överhuvudtaget?! Höjden av onödighet. Idiotskolverk.
Nu ska jag logga in på THF och nörda mig en stund, sen ska jag sova, Hej på er!

Save me with your light tonight,

you can make the darkness shine.




Take me back!
Jag vill stå där och vara lyckligast i världen igen, till tonerna av Bills röst ):

Tokio hotel, 4/3-10<3

Alltså, Tokio hotel. Det var verkligen helt amazing! Och herregud som jag grät.
Här är några videos, dom är inte mina. Men de som filmade satt nog i vår sektion, men vi satt längre ner, på typ, andra raden! (Btw, vi satt precis bakom Kenza.. Haha) Och Tom vinkade, två gånger, till vår sektion!
Jag kan knappt prata idag, är det från konserten eller blir jag sjuk, igen? Haha, nejmen. Nu får ni titta på klippen ;)








RSS 2.0