Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset, men de kan titta nu jag är beredd.


© Erika Björkskog

-1 och sol
, ja, vi är påväg åt rätt håll i alla fall!
Jag har börjat på båda mina bokrecensioner nu.. Men det är lite oklart vad som ska vara med och inte med. När det står att man ska skriva om handlingen, ska det vara hela boken eller bara början? Jag menar, bokrecensioner ska ju inte spoila något. Men ändå?
Börjar 8.30 idag, med nationella i engelska, skriiiiv. Det blir skönt, för vi slipper förmiddagslektionerna (=NO), hehe.
Nu måste jag gå och klä på mig!
Arrivederci!~

Kommentarer
Postat av: linnea

Gillar diana kameran i din header:)

2010-03-27 @ 23:48:50
URL: http://linneafail.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0