I have to break down all the corners of the world. Don't head this praise on me, i don't deserve it.

Godmorgon,
nyduschad och i väntan på lunchen sitter jag här och trånar efter Peace & Love biljetter, jag menar, The kooks, Kent, Mando Diao, Melissa Horn, Andreas Grega och Fibes! Oh Fibes! :o Jay-Z också, men det är inte så intressant för lilla mig ;)
Haha, idag måste jag plugga till HK-provet som är imorgon.. :S Men först ska jag följa med mamma, pappa och oskar till Rindö när vi ska städa våran bil, eftersom vi ska sitta 4 timmar i den på Torsdag-kväll. Järvsö here I come! ... eller nåt i den stilen..
Ja, ni får ha det så bra!
Byeeeee!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Sv: Hahahaha tack! :D

2010-03-21 @ 11:23:51
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0