"Why do you live?" Because I have something worth living for.


Jag är stum på ord. Herregud. L-Ä-N-G-T-A-R!

Kent/En plats i solen/Varje gång du möter min blick.


Kents nya album är ju väldigt fantastiskt. Speciellt den här låten. Men lyssna på hela albumet, för all del.

The end is near.


Alltså nääej. FYFAN VAD FINA DE ÄR.

Darkness is a harsh term, don't you think?




Roll away your stone, I'll roll away mine - togheter we can see what we will find.
(mina bilder)

She's not broken, she's just a baby.

Har haft en underbar midsommar med allt som hör till - sol, bad, god mat och lite regn, för all del. Är påväg hem nu, sitter i båten. Ska strax gå ut och lägga mig på däck och sola lite till. Skönt.
På lördag åker jag till Finland, yuhoo! Kommer hem igen den 15:e Juli.
Yep. Nu ska jag gå ut. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar ni också.
BYE

Don't regret anything you've ever done, 'cause in the end - it makes you who you are.

30 seconds to mars nyaste video - Closer to the edge, måste vara den bästa de någonsin har gjort. Åh åh åh.




Men varken bilder eller ord gör den rättvisa, så titta på den istället. Här.

It's such a shame for us to part.


AMEHH HUR JÄVLA BRA ÄR HON INTE DÅ??!

Break me down, bury me, bury me.


AAAAH, jag var inte där. JAG VAR INTE DÄR. Och det gör så ont. Så ont så ont så ont.

The love of a whole country.






(mina bilder)
Ååååhhhh. Ta mig till Italien, NU NU NU NU.

I kinda like it 'cause i feel like i'm home.



Jag har fått Johan Palm-ryck nu igen. Eftersom att hans musik innebär sommar för mig känns det ju passande i alla fall.

AWESOME!



Det kungliga bröllopet.

Ärligt så bryr jag mig inte alls om kungahuset, inte i vanliga fall. Men Victorias och Daniels bröllop var ju helt underbart fint måste jag säga. Lättrörd som jag är älskade jag själva vigseln, Victorias tal till folket och allt..?
Men bäst var Daniels tal till Victoria. Nära till tårarna var jag. (pinsamt men sant)
Här är det för ni som inte har sett det:

kärlek är ett brev skickat tusen gånger om.

Det finns låtar som drar upp mig och skakar om mig. Vänder uppochner på hela min värld liksom. Får mig att vilja skriva ner allt jag ser, tycker, tänker och känner. Får mig att fundera på att bara åka någonstans med en destination inget vet. Får min fotoinspiration att växa och växa sig stor, större, störst. Och sist men inte minst, får mig att älska livet - på något sätt.
Jag har gjort en spellista med de låtarna, här är den.

A broken heart is better than no heart at all. right?

Ska baka två pajskal, till Oskars konfirmation imorgon. Sen bär det av till grönan med Nora. Miss Li spelar, det ska bli kul.
pussochhej leverpastej

give it to me baby? aha-aha.


299 :- Carlings.
HAHAHAHAHAH. made my day, srsly.

lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.




Leoooo.



Varför så fin för??

it's amazing how someone can break your heart, but you still love them with all the little pieces.

Sommarlovsdag nr. 4.
Jag har
- Städat (duktigt duktigt)
- Sett på halva Remeber me.
- Fotat lite.
- TAGIT DET LUGNT. sköööönt.

Imorgon ska jag.. Rensa blomrabatten (money money money, ahhaa). Och ta det ännu mer lugnt. Sen resten av veckan vet jag inte. Ta det mer lugnt? Hahahah.

början på slutet.

Har gått ut nian nu då. Det känns... Konstigt. Men avslutningen var bara sorglig, rakt igenom. Jag grät floder, hulkade och grät och kramade folk och åh. Nä. Inte en rolig dag..
Men nu är jag mest nervös inför gymnasiet. 19 Augusti börjar jag tydligen, det står på Täby Enskildas hemsida.
19 Augusti
11.00-14.00 UPPROP ÅK. 1

...scaring the shit out of me.

you sold me out to save yourself.

So break yourself against my stones,
and spit your pity in my soul.

Skräck.

Jag är på skräckfilmshumör. Hmm. Fast jag skulle aldrig (aldrig aldrig aldrig) se på en själv.
Men min lista på vill-se filmer, skräck dårå, kommer här.

The blairwitch project


The others


Paranormal Activity


The exorcism of Emily Rose


(fan, kan inte se på nå fler trailers nu. apscary ju.)

Sååå. Vem ser dem med mig?

Balen.

Såhär såg vi ut på balen, och nej, man ser inget, det här var den enda bilden som jag går med på att visa för allmänheten. Heheh.


men här ser man min klänning bättre.


TACK OCH HEJ, nu ska jag sova!

himlen är rosa.



Trasar sönder mitt hjärta.

Går ut nian imorgon. Hjälp hjälp hjälp.
Vill inte. Klassen har varit en del av min vardag i fyra år, vissa i tio fucking år. Alltså, uuuääähhhh. Villinte villinte villinte.
Så jävla jobbigt. Det kommer vara så jobbigt att ens pallra sig dit, usch. Kan man inte bara får några veckor till?

och om du vill ha mig,


Källa.

genius.


som levande konst.... ungefär.

The story's far from finished.

Hoho, om två timmar drar jag till Brevik - "klassresa" (=tältning en natt). Ska bara packa klart, föna håret, platta luggen och äta lunch.
Hmm. BYE.

vad jag bryr mig om nu.


finast i världen.

If it hurts you this much, then it must be love.

Tältning imorgon med klassen. Sen bal, sen städdag, sen avslutning.
Det går för fort. Åh. Stanna tiden. Om man ändå kunde.
Fan.

whisper me all your secrets.


klick.

Bland fanor och stöveltramp hör jag din puls. Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden.


(och jag, jag står maktlös inför kärleken igen)
fint.

You popped my heartseams.


Ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta något nytt på.

Åh. Snart sommarlov, ska bli skönt. Men att gå ut nian känns så jävla fel. Så läskigt, jag vet inte hur jag ska förklara det. Men det känns absolut inte bra, inte på något sätt. Jo, gymnasiet lockar. Men nej, det känns jobbigt. Åhhhh.
Lov är det enda bra med det, och sen gymnasiet självklart. Men jag kommer att vara så heartbroken på skolavslutningen, usch.
Nej, nu ska jag sluta klaga. Hoho. Bye.

i can sleep when i'm dead! .... or now.

Jag är så trött att jag ser suddigt. Men nu är jag åtminstone klar med SO:n och 3/4 av NO:n. Så det är inte mycket kvar...

hold your breath, 'cause tonight will be the night that i will fall for you (again).


källa.

(jag tog en paus i pluggandet för att dricka ett glas läsk och äta en pajbit. köttfärspaj alltså.)

Haven't you heard? I'm stuck on a face. (I'm stuck on a boy who fills me with joy.)

(idag är en sån här dag där jag uppdaterar min blogg med massa meningslösa inlägg. kul för er. eller inte)

Källa.
(och sånhär musik gillar vi idag
1 2 3 4 5)

once a failure - always a retard.

De här tre låtarna spelas på repeat hemma hos mig just nu. Sååå bra.
bra bättre bäst

pussochhej

We found her with her face down in the pillow, clinging to his picture for dear life.

She drank away her memories.
^ fin.

Friluftsdag på IP idag. Usch fy blä. Jag har ont i benen och höfterna nu. Uäh.
Men, som toppen på isberget var att... moppehelevet startade inte när jag skulle hem?!?!?!? SÅ JÄVLA PINSAMT. Står jag där ba, jaha... ehhhh. Sen kom peter, men inget hjälpte ju fan. Inte var det bensinen, inte tändstiftet, inte batteriet. ÅÅÅHHH. så Erika skjutsade hem mig.
Nu måste jag plugga. (Och oskar åt upp chokladen som han hade lovat mig. IDIOT)

fan. åååh. lovet är såhääääääääääääääääääär nära. tack gode gud!

RSS 2.0