Starting over.

NY BLOGG. Läs den istället, kommer inte uppdatera den här, men inte heller ta bort den (mycket minnen).

I'm gonna break your little heart in two.

Jag har ALDRIG tyckt att All Time Low har varit någonting speciellt, inte i mitt lilla liv. Men nu får jag nog ändra min uppfattning. För FAN vad bra de var, och lsi3874msDHF iiiiiiiiiiih. En av de bästa konserterna for sure!

Vi är förlorare, vi två.


(skyll dig själv
inget händer här
men det gör ingenting
om dina händer är här)

A beautiful boy can turn your world into dust.



De enda bilder jag lyckas fånga med min Canon dessa dagar är suddiga, korniga och konstiga. Men heyyyy, what the heck, i like 'em anyway!
(ALL TIME LOW IMORGON! Kunde vara med pepp. Men jag klagar inte.)

Livet i ett glashus.




Det regnade visst litegranna.

22.38

Min bror är på Sonisphere nu och ser Iron Maiden, lite avundsjuk är jag allt.
Men imorgon åker vi till Gotland, BYE.
(tråktråktråkigt inlägg)

The karate kid 2010.


Jag har nyligen sett den här filmen, två gånger faktiskt. Se den.

Jaden smith.


Om jag var tolv skulle jag vara dökär i den här killen.
(fast hans pappa är ju inte fy skam han.)

Harry potter.


IIIH, 20 kronor för båda på loppis, och de ser ungefär helt orörda ut. Ett fynd I say!

i'm a creep.


Ojnej vilken bra låt! (Klicka på bilden)

happyland.

Jag vet att min blogg består av "vill resa dit och dit"-inlägg till ganska stor del. Men jag kan bara inte låta bli.
Jag skulle göra nästan vad som helst för att få åka tillbaka till Italien nu. Åhhhhh.




Jag tycker om det där landet så förbaskat mycket.

When we love we never learn.

Ignorera föregående inlägg, sparar till ett par docs istället.
(pretty pretty pretty pretty shoooes)




Into the night, desperate and broken.

Jag är sugen på ett par höstskor. Dessa kanske? De kostar 499:- på Scorett.

Jag har varit duktig och varit ute och sprungit igår och idag, så jag tänkte belöna mig själv med ett par skor. Men jag är inte säker. Får se.


Hello new york.

Jag vill till New York, jag vill till New York, jag vill till New York, jag vill till New York, jag vill till New York, jag vill till New York, jag vill till new york, jag vill till new york, jag vill till new york, jag vill till new york, jag vill till new york, jag vill till new york, jag vill till new york jag vill till new york jag vill till new york JAG VILL TILL NEW YORK.
(jag tänkte att jag skulle skriva det om och om igen tills det förlorade innebörden... men det lär ju inte hända. damn.)

Gaga oh lala.


Skins.


Det har gått alldeles för länge sen jag såg på Skins senast, SO HERE WE GO! (ska bara försöka minnas vilket avsnitt jag är på....)

Don't know what to do here!?

Dans eller ridning? That's the question my dear friends..

Beastly.


Gotta see this movie!

What's the point of doing anything?

Johnossi is a fucking awesome duo.

Kanske ser dem i November, biljetterna kostar bara 300. WOOOH.

Supernatural.

Titta på min nya fräsiga kalender!
(framsida)


(baksida)


Köpte en kalender som man kan göra sin egen framsida på, så då skrev jag bara ut de här bilderna. Om ni undrade alltså, haha ;)

Wishin'.

Eftersom jag fyller år ganska snart är det ju tid för mig att börja fundera på min önskelista, jag vet att jag inte ens kommer att få hälften av allt jag vill ha. Men visst kan man ju drömma?

Vita Dr. Martens-kängor.


En ny iPod, en nano 4th generation. Inte nödvändigtvis orange.


En prenumeration på ELLE.


Två biljetter till Håkan i November. Bitte?


Den här väskan. (Så söt att jag dör)


That 70's show DVD-box, alla säsonger.


En resa till New York (orimligt.)


Tjusiga ramar att hänga bilder och planscher i.


En söt 50-tals klänning. (Som den här ungefär)


Den här killen inslagen i en låda, ok? Ok.


En sån här charmig gammal resväska.


Humanoid City Live DVD.



Fast nä, såhär kommer min riktiga önskelista se ut.
- En ny iPod
- Två biljetter till Håkan i November (DÅ FÅR JAG ÄNTLIGEN NÅGON MED MIG!)

För då får de väl fan ta och ge mig det här också.

Fina fina fina håkan.

Oj vad jag tjatar ut det här videoklippet. Men det gör inget. För det är ALLTID precis lika jävla fint. Och vet ni vad? Jag tycker synd om er som inte kan se det fina i det. För ni förstår nog aldrig vad ni har missat.

We're the people - the happy with the broken hearts.


Jag ska se Johnossi den 26:e Augusti på NRJ in the park! WOHOOO. Och INGET ska hindra mig från att gå. OK?

Saker jag tycker om - vol. 1

Att vakna och se att solen skiner
Att läsa en bra bok
Doften av nybryggt kaffe
Brev
Att äta sockervadd så att man blir alldeles klibbig om händerna
Kjolar och klänningar som blir alldeles vida när man snurrar runt, runt, runt
Havet
Att känna sig lycklig
Filmer som är så fina att man får ont i magen
Fotografin
Hur god den första godisen är
Kärlek

Att slippa ta besluten.




(om jag hade lite kraft kvar att ge dig
om jag hade lite hjärta att dela med mig)

Nature of the experiment.


källa.

Go on and poison my sight while you kiss me goodnight - In the happyland.




RSS 2.0