You were always there but it's like you don't know me. Do you know how much it hurts?

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDIG!!!!!
Alltså, jag dör. Så jävlaotroligtapjättejättejätte-skönt är det.
På fredag kommer finaste Matilda och Moa hit. TJUHO! Har ju inte träffat Matilda sen Paramore (31:a November förra året.. illa), det blev inte av förra gången. Men nu så! 8D
Och Matilda, vi ska se en film som är sådär otroligt bra att man bara dör på den, okeeej? 8> Jag har sett den ungefär 16 gånger och kan ungefär alla repliker innantill.
Nu ska jag.. öh. Kanske städa köket eller något annat som är oviktigare.
Bye!

Kommentarer
Postat av: amanda

OHYEAS, jagvillgöradetsammatypjättemycket.. världens snyggaste <3

2010-05-12 @ 21:39:36
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: Matilda,

hasdy745n45745v78! JIHA! det var allt för länge sedan jag träffade nig nU! ): men äntligen! :D

2010-05-13 @ 00:06:11
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0