jag var ingen, du var aprilhimlen.

mitt liv är slut. på riktigt.
jag kan lika gärna dra ett täcke över huvet och inte komma upp något mer.
dödldödödödödöödödödödödödödö. HATA. allt.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

(biljetter till håkan är slut och jag vet inte vad jag ska göra, har ingen biljett)


okej, de var inte slut (tacktacktack jasmin<3). men jag har fortfarande ingen biljett, och mamma vägrar boka tills jag har pengar. då kommer de att vara slut, och det finns bara sittplatser kvar - till råga på allt.
FML

Kommentarer
Postat av: Jasmin

men nej de är inte det?!?!?! KOLLA IGEN. JAG HAR KOLLAT FLERA GÅNGER NU, KOLLADE NYSS

2010-05-30 @ 21:43:37
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0