I don't know what you see... There's nothing there?!

Vi (Moa, Nora, jag och Alinde) hade tänkt gå tidigare från NO:n, Anna har ju ändå ingen koll. Men så har vi en störigt bra vikarie (HAN FICK TYST PÅ OSS?!??!), så vi stannade. Jobbigt nog. Men jag gjorde ingenting (som vanligt).
Efter det satt jag, Moa och Dommi en stund vid kanalen, i det finafina vädret. Alldeles varmt och skönt var det. Vi lyssnade på musik i Moas nya iPhone (BORTSKÄMDA SNORUNGE), åt choklad och pratade en massa.
Nu är jag hemma och har precis ätit en våffla som min bror så snällt lämnade åt mig, hmppf. EN?!
Ska plugga, ta en promenad, hämta posten och tvätta kläder. Mamma och Pappa sover på Rindö inatt.
TJOLAHOPP.
Det här lyssnar jag på för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0