Congratulations, I hate you.

Jag har så tråkigt att jag döööör. Så här är en oviktig random lista. Enjoy.

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till?

Häxa.. I zzzzink.

2. Gör du narr av folk?
Nja. Okej, kanske. Ibland.

3. Fiktionell favoritkaraktär?
Någon sådan har jag inte. Men jag måste ju säga att Ron Weasley är ju för charmig.

4. Har du nånsin snattat?
Niet.

5. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyyyra.

6. Det senaste du åt var..?
En kaka.

7. Vad heter du i mellannamn?
Lovisa.

8. Vad läser du för bok nu?
Fågeln som vrider upp världen - Haruki Murakami
och
Dear John - Nicholas Sparks

9. Favoritskådespelare?
Hmmm. Svårt. Jag har ingen, faktiskt.

10. Hur många timmar sov du inatt?
Sex timmar, kanske?

11. Grillat eller friterat?
Grillat.

12. Har du nåt smeknamn?
Nä inte längre.. Bitchie kallades jag förr.

13. Favoritfrukt?
Äpple är ju gott.

14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow?
Han är väl... tjusig.
(hahahha, nejmen ärligt, han är... som han är. på ett bra sätt dårå)

15. Rap eller metal?
Uhhh. Inget?

16. Har du någonsin varit i slagsmål?
Näääää. Några få smärre slagsmål med min bror.

17. Har du blivit inkallad till rektorn?
Nope.

18. Har du blivit avstängd från skolan?
Hahah, nee.

19. Har du varit i en rättegång?
Nej.

20. Känner du nån mördare?
Nejj..... :S

21. Skulle du kunna döda en annan människa?
Aldrig.

22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja?

TAYLOR MOMSEN.

23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen?
Twooo.

24. Föresten, mjukglass eller kulglass?
Kulglass.

25. Känner du någon polis?
Nej.. Det tror jag inte.

26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa?
Hahha, ja :c

27. Senaste konsert du var på?
30 seconds to mars!

28. Engelsk eller amerikansk engelska?
BRITTISKA FTW!

29. Fiskar du?
Usch, inte om jag inte måste.

30. Tycker du blod smakar gott?
UÄÄÄHHH. nejnejnej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0