SUMMERTIME

1.Vilken stad bor du i? As much as I'd like to say Stockholm, I have to say... Crappy Åkersberga.
2.Vad är sommarens hetaste planer?: Uhhm. Haha, jag tänker göra vad fan jag har lust och orkar med i sommar. (har gjort...)
3. Favoritoufit en varm utekväll?: Klänning, converse och jeansjacka, in case of cold.
4. Filmkväll eller bio?: Bio!
5. Någon sommarflört?: Nepp
6. Senaste drinken?: Haha, drinkar om det ändå vore så väl. Nä men cider.
7. Blir du lätt brun?: Nej :(
8. Härligaste stranden?: Fäboda i Finland.
9. Ska du på någon festival denna sommar?: Nej :((((((
10. Sommarens favoritdoft?: Havet. Det doftar alltid gott - det doftar frihet.
11. Saknar du någon just nu?: Jaaaaa.
12. Sportar du mycket i sommar?: Hahhahaha. I try.
13. Sommarens topplåt?: SKAKA ROOOOMPAH
14. Vilken skola börjar du i efter lovet?: Täby enskilda.
15. Kan du tänka dig att använda stringbikini?: NEVER EVER
16. Har du tältat under sommaren?: Yes.
17. Är du rädd för småkryp?: Mycket.
18. Senaste resan?: Till Åland.
19. Föredrar du pool eller hav?: Hav. Alltid.
20. Eller är du en badkruka?: Nej, hahaha.
21. Vad är det för datum nu?: Den 28 Juli.
22. Längtar du till skolan?: NEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Jag gissar att du är ett tokio hotel fan! Jag är ett gammalt gaggigt fan som har lite grejer hemma som bara ligger & skräpar, vilket är lite synd. Jag undrar om du är intresserad av att köpa något av mig? Jag har deras allra första DVD, den orangea schreiskivan och zimmerskivan. Båda skivorna är signerade. Hör gärna av dig. Jag bor i sthlm :)

2010-07-28 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0