Has no one told you she's not breathing? - Hello, I'm still here.

Väntar på att Oskar ska komma hem så jag kan gå ut och fota.. Undrar om han kommer nu eller om en timme? Hmmm.
Idag.. Har jag inte gjort ett skit, väääääldigt skönt har det varit. Men jag ska ta tag i svenskan när Oskar har kommit hem, fått vara på datorn en stund, ätit osv. Så att han är glad och resonerbar. hahah. Jag ska renskriva min novell, jag är inte nöjd.. Även fast Moa tyckte den var bra, återstår bara att se vad min svenska lärare tycker.
Tja, nä nu ska jag sluta tråka ut er med mitt babbel.
Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Matilda,

hihihi, jag ska också ut och fota (:

2010-04-29 @ 16:11:21
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0